субота, 24. јануар 2015.

Odkud ja tu?

Odkud ja tu?

 .... nasla sam ih sasvim slucajno...... i sa  17 godina sam pocela da se igram, da pratim.......

karte... obicne karte za igranje i jos jedan nepotpun spil sudbinskih karti koji je tada brojao 26 karti...
Otvarala sam karte na neki svoj nacin drugaricama u skoli u skolskom kaficu... ni sanjala nisam da ce mi karte promeniti zivot?!

2006 godine mi umire baka i tada ostavljam spilove i ne gledam u karte punih 6 godina.......

2012 pocinjem opet, s tim sto moje drugarice pricaju svojim mamama, one svojim cerkama, one svojim drugaricama i tako danas me dosta ljudi zove da im protumacim karte.
Gledam u sudbinske karte koje broje 36 karti/ ranije sam  gledala u nepotpune spilove.....
u medju vremenu upoznajem ljude, vrhunske tumace karti, astologe, radioesteziste. Moja najveca podrska su naravno moji roditelji, ali postoji i druga vrsta podrske, a to je mentorska podrska i ljudi koji se dugo dugo godina bave Astrologijom,  Numerologijom, raznim vrstama divinacija, Bioenergijom. Usmeravajuci svoja znanja na mene, ucinili su me jacom i sugurnijom.....
Ova stranica posvecena je njima... upravo  mojoj podrsci i mom timu!

Veliko hvala mojim roditeljima, posebno mami, teta Ireni, teta Zori, cika Brani, teta Goci, mojoj prof. Jovani L. G. i mom pobratimu Zel El!


Zahvaljujuci Vama ne posustajem, hvala na razumevanju, hvala na vasem vremenu i ljubavi koju ste mi posvetili!!!!!!!


 Kada mi je bilo tesko bili ste tu uz mene!

Jos jednom veliko hvala!

Нема коментара:

Постави коментар