недеља, 29. март 2015.

Gledanje u (Lajanje na) zvezde / Moja velika ljubav - Astrologija

Ako me pitate da li vise verujem u Boga ili u astroloske prognoze? recicu Vam otvoreno : Moje poimanje VERE nema nikakve veze sa mojim poimanjem Astrologije kao nauke koja se bavi metafizickim uticajima planeta na coveka i zivot na zemlji uopste. Verujem u Boga, slavim krsnu slavu, ali Verujem i u astrologiju, za mene su Vera i Astrologija povezane.

 "Knjiga postajanja -  Stvaranje sveta"



"U pocetku stvori Bog nebo i zemlju(1.Moj.1) Prvog dana stvorena je svetlost, drugoga dana stvorio je Bog svod nad Zemljom, i rastavi vodu pod svodom od vode nad svodom (1.Moj.1.7) Treceg dana stvorio je Bod kopno, kao i biljni svet, cetvrtog dana stvorio je Sunce, da upravlja dano i mesec da upravlja nocu kao i zvezde. Svu oni imaju zadatak da obasjavaju Zemlju, kao i da budu Znaci vremena...." "Knjiga postajanja" Biblija Dakle, ako Procitamo prve redove Biblije vidimo da se zaprovo u prvih nekoliko recenica pominju reci: nebo, Sunce, Mesec, i zvezde.... Sunce je gospodar zivota u necijem horoskopu, Mesec je gospodar duse, Nebeski svod nebo... kada pogledamo ima oblik kruga davno davno davno je taj krug podeljen na dvanaest jednakih delova, istih onih delova koji mi svakodnevno gledamo *pogadjate sat*, ali i kroz celu godinu prodjemo jer godina ima 12 meseci Sunce predje svih dvanaest jednakih delova *Znakova za jednu godinu*. Mesec je covekova dusa... covekova kuca... i covekova emocija... Mesec predje svih jednakih delova / dvanaest znakova za 28 dana, 1 lunarni mesec traje 28 dana, zena iznese trudnocu za 9 lunarnih meseci, ne za 9puta30 dana, ili 9 puta 31 dan, vec 9 puta 28 dana koliko Mesecu treba da predje ceo Zodijacki krug....... i tako u krug.....u krug.....



I uopste zar Natalna karta nije Krug? Krug u kome je zapisano sto sta..... i svasta :) Kruzna slika neba iz nase perspektive samo sto je podeljenja u razlicitih 12 delova ili polja......

 Pisacu Vam jos o Suncu i Mesecu njihovoj ljubavi ili mrznji.....Ali i o zvezdama, i ostalim planetama: o pricljivom Merkuru koji usput moze da bude i piskaralo i najveca abrovusa u celoj prici.. O Jupiteru pravom moralisti, idealisti i njegovom preterivanju.... o Lazljivom Neptunu (Posejdonu Bogu mora i okeana...) koji magli pucinu Odiseju, potapa mu brodove i unistava njegove vojnike, O Saturnu *Hronosu koji meri vreme.... tik tak.... i uci nas i muci, ali i svemu daje cvrstinu i stabilnost.... I o zaljubljenoj Veneri *(Afroditi koja je lepa i voliii) i Marsu koji osvaja ratuje i pali... ......O Uranu...koji sve izokrene, prokocka, skovrne, sokira i iznenadjuje., ali i prorice.... I o gadnom Plutonu *(Hadu Bogu podzemlja......), ali polako... Sto kaze nas narod : "O tom - po tom"
 :).
Bice tu svega i svacega.... Buduci da je ovo moj prvi tekst o Astlologiji kao uvod... ako sam nesto ispustila necete mi uzeti za zlo.... nadam se...... Ako ste radoznali i zelite Vise da znate o povezanosti Biblije i Astrologije... pogledajte linkove ispod.... :)

 Astrologija i religija prvi deo
Astrologija i religija drugi deo
 astrologija i religija treci deo

Ako zelite da vidite  Astroloske simbole na nekim manastirima, katedralama i crkvama posetite link ovde:Astroshop prikaz ...

 Hvala Teta Ireni koja me je uvela u svet Astrologije, a DR>MR> PROF. Jovani Lucic Gajic sto me je naucila i jos uvek me uci i samnom se bori.....












Нема коментара:

Постави коментар