понедељак, 27. април 2015.

Jos malo o Suncu i Mesecu Mesec u Vodoliji

Ovaj tekst je nastavak predhodnog... :)

... Evo jednog primera o Mesecu u vodoliji koji me je zbunio...
Napisala sam u predhodnom tekstu da Mesec u Vodoliji znaci izmedju ostalog da ce zenska osoba pozeleti da bude slobodna....
i na pitanje jedne meni veoma drage osobe da joj pogledam natalnu kartu, vidim da ima Mo u Aq, ima jaku intuiciju, ali nije se razvela...
Zasto?
Vladar njene kuce braka je dobro postavljen, tj u dobrom je znaku, ali je u maleficnoj kuci, pa je brak bio dugotrajan, do smrti njenog partnera, i ona je sada slobodna zena, koja je jednom davno zelela da se razvede... a taj nacin, natalna karta koja je postavljena u prethodnom tekstu je moja i vladar mog braka nije dobro postavljen u natalnoj karti... te je do razvoda doslo...
Verovali Vi meni ili ne ovo je natalna karta moje bake! :) Njen brak je trajao do 24 novembra prosle godine, kada je moj deda preminuo :( . kad malo bolje razmislim saturn u 8 kuci znaci i nasledstvo od nekog npr dede, u njenom slucaju od supruga, tj. mog dede, ali isto tako i zahladjenje intimnih odnosa, sto je i istina, moja baka i deda su jos od mladjih dana ostali u braku, ali ja mislim sigurno zadnih 25/30 godina nisu bili intimni. Razlog? Nije vazno... vazno je samo da je ona danas slobodna zena, i to je to.

Evo jos jednog primera ....
Moj otac ima Mo u Aq, moja baka po kojoj ja nosim ime je bila udata zena, pa se razvela, pa se udala za mog dedu... Rekla sam i da je Mo majka u natalnoj karti i kod muskaraca i kod zena... Sto dalje znaci da ce moja majka koja je udajom za mog oca postala njegov mesec biti slobodna zena....Psst... on ovaj podatak ne zna ... Opet sa druge strane, moja mama ima onog istog malefika Saturna u kuci braka natalno.../ od razvoda nema nista... sto dalje znaci,da se vratim na prethodnu recenicu, da ce moj tata preminuti pre moje mame i ona ce onda biti slobodna, :( dobro sta je tu je,  to je zivot).


Posebna zahvalnost dragom kolegi Astrologu Milosu Tomicu na pomoci i savetima :)
  http://wisdomofstars.blogspot.com/   Ovo je blog Astrologa Milosa Tomica.

Нема коментара:

Постави коментар