четвртак, 28. мај 2015.

Retrogradni merkur... jos po neka rec....

Sada dok pisem ove redove, imamo ne bas lepu sliku na nebu... Prikazana je natalna karta za datum 29.05.2015. O1;36 CET Beograd, Srbija...




Sta vidimo na nebu iznad naseg grada? So- Sunce je na 7stepeni Blizanaca, Mo- mesec je na 12 
stepenu Vage, Me - Merkur je na 9 stepenu Blizanaca i u Retrogradnom hodu je Rx i u tom znaku je jos jedna planeta sa strelicom. To je Mars, ali  o njemu cemo u nekom narednom tekstu... So je u znaku  Blizanaca, da je na slici natalna karta neke osobe, koja je podznak riba, njena paznja bila bi usmerena na kraca putovanja, razgovor, pisanje, komunikaciju, slanje poruka, Emalova i sl... Da je gore navedena slika natalna karta ova osoba sa So u Blizancima bi zelela da zablista u polju komunikacija, pisanja, ali i svalerisanja, Trece polje je i polje svaleracije.... Kako ova osoba razmislja? I uopste kako prica? Treca kuca inace predstavlja polje komunikacije i u prirodnom je horoskoopu u znaku Blizanaca, ovde osoba ima izrazenu inteligenciju, jasno formulisane misli, cesto vise razmislja i mnogo vise razmislja pre nego sto nesto kaze. Zasto? Ovde je Merkur planeta pokreta, pisanja i misli na svom terenenu, dobro je postavljena, ali je retrogradna Rx,  Retrogradan Merkur ne retko u natalnoj postavci daje osobe, koje jasno i logicki razmisljaju, ali sa povremenim blokadama, pa nekih stvari ne mogu da se sete, ne retko daje i osobe koje na neki nacin imaju problem sa izrazavanjem ili govorom...  Ne retko osobe koje imaju Rx Me u natalnoj karti kada pricaju imaju u odredjenim momentima malo vece pauze ili kocenja, mogu se u vecoj ili manjoj meri sluziti podstapalicama u govoru, npr. Ovaj, kako da kazem, kako bi rekao ili rekla i slicno... Neretko im pisanje mnogo vise lezi nego direktna komunikacija...Osobe koje imaju Me u Blizancima vesto se koriste recima bilo u glasovnoj ili pisanoj formi.....

Poznate licnosti sa Merkurom u Blizancima su:
 Andjelina Dzoli Me Rx, Rafael Nadal Me Rx, Tom Kruz, Dalai Lama, Meril Streep, Pol Makartni, Hajdi Klum, Isabel Adjani Me Rx, Tupak Sakur, Adel, 50 Cent, Gadafi Me Rx, Novak Djokovic, Kejt Blanset, Kortni Koks, Kafka, Karl Marks, Ana Frank Me Rx, Helen Hant, Paula Abdul, Toni Parker, Zan Zak Ruso, Maksimilijan Robertspjer, Endi Marej, Denis Rodman, Stefi Graf, Dzejmi Oliver, Herman Hese, Nikolo Makijaveli, Sokrat, Nikola Drugi Ruski, Kris Isak, Mihael Platini...



Kris Isak... Me u Blizancima















Нема коментара:

Постави коментар