уторак, 19. април 2016.

Sunce u znaku Bika.....Kao topli maj ...

Sunce je polako napustilo Znak Ovna, preslo i obasjalo Znak Bika... Dragi moji Bikovi - Srecan Vam rodjendan!!!Neka Vam se ostvare sve zelje i planovi :* Ovaj post cu posvetiti mojoj koleginici Jeleni Tutunovic koja je Bik u Horoskopu, tj ima i Sunce   ali Mesec u Znaku Bika...:) Tuto-da si mi ziva i zdrava jos sto godinica!

U narednom periodu Vama koji niste znak Bika zelim vise optimizma, smeha i ljubavi...ide nam topli Maj...:)


Znak Bika pripada prirodnom drugom polju Horoskopa. Drugo polje je polje nasih vrednosti, naseg novca, uzivanja-NE ODMORA- NEGO SAMO UZIVANJA. Drugo polje Horoskopa za koje vezujemo znak Bika je i polje naseg odnosa prema hrani, tj na koji nacin jedemo :) Drugo polje prirodnog horoskopa vezujemo i za smrt bracnog nam druga tj. muza ili zene/ili prvog muza ili prve zene. Zatim Drugo polje horoskopa vezujemo i za kredite koje nasi partneri uzimaju, zatim njihova zaduzivanja, poreze itd. Drugo polje prirodnog horoskopa pokazuje nam i smrt drugog deteta, kada za to dodje vreme jer je isto osmo od sedmog polja- koje pokazuje nase drugo dete. Drugo polje prirodnog horoskopa pokazuje na primer i posao kojim bi se bavio ili bavila vas drugi muz ili vasa druga zena, kao i njihovo zdravelje, svakodnevnicu - jer je sesto polje od devetog, koje predstavlja Vaseg drugog bracnog partnera....

Znak Bika je Fixni, Zemljani Znak, zenskog principa...

Fixna zemlja...Ravnica koja je obrasla psenicom, suncokretom....vocnjacima...bastama..., povrcem i lejama koje ne dosezu nasem pogledu. Ono sto Kardinalni Ovan-Vatreni pokretac, 

pokrene-fixni Bik realizuje :) Sto dalje izgleda ovako - da vam bude i malo zanimljivo, mozda se cak i nasmejete :) Ja sam Ovan-kardinalac/pokretac i kazem ovako koleginici svojoj koja je Bik u Horoskopu : "Tuto, ajmo na kafu, u poslasticarnicu, usput cemo da smazemo tortilje, a kad stignemo na kafu u poslasticarnicu onda cemo da pijemo kafu i da pojedemo po parce kolaca." Ja sam pokretac jer dajem predlog. Moja koleginica koja je Bik u horoskopu meni kaze ovako : "O.k . ali ja cu stici pre sa posla, u poslasticarnicu, i cekacu te da ti stignes i porucicu ti kafu i kolac. Za  tortilje  cu na primer ja zvati dostavu pa ce nam doneti kod mene "
Ja kao kardinalan znak dajem predlog, a fixni znak koji je moja koleginica realizuje moj predlog, pa ce me cekati u poslasticarnici, porucice mi kafu i kolac, a porucice i tortilje :) Ona realizuje, moj predlog da se opustimo malo i da nabacimo jos neki kilogram :))) 

Znak Bika obicno ljudi vezuju za uzivanje i hedonizam, izobilje...Vladar njihovog znaka ili Vladar njihovog Sunca, dispozitor je Venera, Boginja ljubavi izobilja i uzivanja...



Sunce na ovoj Natalnoj karti nalazi se na nultom stepenu znaka Bika, Dispozitor mu je Venera u Znaku Ovna. Ovde Sunce i Venera imaju lep prijem ili recepciju gde vole jedno drugo. Recepcijom ili zamenom mesta Venere i Sunca, Venera Suncu pruza poziciju gde je egzaltirano, dok sa druge strane, Sunce ovu "najurenu " ili "izgonjenu" Veneru koja se u znaku Ovan nalazi u Znaku svog Egzila ili Izgona, vraca tamo gde pripada u Znak Bika kojim vlada i gde je kod svoje kuce. Sunce joj Daje dom :) a ona Suncu daje svu snagu, i vecu od one koju ono ima kod kuce svoje, a to je znak Lava. Venera Suncu daje Zivot, daje mu prepotentnost i vitalnost recimo :)
Ovo je Veoma zanimljiva karta, gde se Mesec nalazi u znaku Vage, opet mu je dispozitor Venera u Ovnu. Ovu situaciju mozemo opisati i kao lepi ljubavni trougao :) 
Mesec je zena, Venera je devojka, a Sunce je ozenjen Muskarac.
Sunce je bilo u istom znaku gde i Venera, znaci upoznali su se, sreli su se... Sunce je preslo u Znak Bika i Sunce i Venera se vole, imaju dobru recepciju. Sunce Veneru obasipa poklonima, pruza joj Dom. Vraca je u Znak njenog Sedista, u kucu u kojoj vlada.  Sunce-pocinje da se kocoperi, ima devojku, ozenjen muskarac, sredjuje se, mirise se itd. Sunce u znaku Ovna preteruje. Preko puta je Mesec, njegova Zena koja je u opoziciji sa Suncem --Mesec je provalio Sunce i u opoziciji su po znaku, svadjaju se leti perje....Sunce se Vrati u znak Bika, Veneru izbaci u znak Ovna-otera je jer ce zena *Mesec* da se razvede. Mesec *zena* krene da se doteruje, da uziva, izlazi u restorane... Ode u Znak Bika gde je Mesec u Egzaltaciji pa zena preteruje :) Sunce ode u Vagu gde se nalazi u Pada. Zena koja je Egzaltirani Mesec u znaku Bika, mu pokupi sve pare,  otera ga u bankrot i jos mu kaze, sad ja necu da zivim sa tobom. I Sunce tj ozenjeni muskarac, ostane u Vagi, u znaku gde krece njegov Sunovrat. :)))

Sunce u Biku realizuje ono sto je Sunce u Ovnu pokrenulo. Sunce u  znak Ovna pokrece vegetaciju,  a Ulaskom Sunca u Znak Bika Vegetacija se nastavlja, priroda buja....Formiraju se prvi plodovi pojedinih biljaka.Sunce u Znaku Bika daje zemlji i biljkama sve sto je potrebno da bi vegetacija napredovala. Ujeno u Fixnom znaku Bika, Sunce se i malo odmara od Preterivanja koje je imalo u znaku Ovna. Prepusta se mirisima cveca i zelenila koje sad buja. Lencari. Ovo Sunce uziva i hedonista je po znaku u kom se nalazi. Ulaskom Sunca u znak Bika nastavlja se prolece...

Uzivajte u nastavku proleca. Oslusnite prirodu. Uzivajte. Osetite miris prve kosene trave ili cveca :))))) Spremite se za Prvi Maj. :) 
Cini mi se da ni jedan mesec proleca ne odise takvim mirisima i cvecem, a normalnim temperaturama da bi mogli malo da izadjemo u setnju kao topli Maj.


..................................kao topli Maj..................................










Ono 






Нема коментара:

Постави коментар